انسانها در زندگی روزمره هنگام خرید هر محصولی ابتدا به قیمت ،و سپس به کیفیت توجه می کنند، اما بسیار حائز اهمیت است که بدانیم در هنگام خرید هرگونه تجهیز، توجه به مسائلی که پس از خرید خواهیم داشت از اهمیت بسیاربالایی برخوردار است. در این میان مبحث گارانتی و خدمات پس از فروش نیز به فاکتورهای موثر در هنگام خرید افزوده می شوند. امروزه شرکت ها و افراد بسیاری ادعا دارند که امکان ارائه بهترین گارانتی و خدمات پس از فروش را خواهند داشت.همانطور که میدانیم در صورت نیاز هر تجهیزی به قطعات یدکی یا سرویس نیاز به همکاری و مساعدت کمپانی سازنده آن تجهیز می باشد و کمپانی جهت ارائه این خدمات نیاز به حضور شرکتی به عنوان نماینده از طرف کمپانی جهت ارائه اینگونه خدمات دارد. البته شرکت نماینده نیزمی بایست کلیه دوره های آموزشی جهت داشتن مجوز خدمات و گارانتی را گذرانده تا در اعطای خدمات مورد نیاز مشتری بتواند با کمپانی سازنده همراه شده ورضایت مشتری را فراهم سازد. شرکت ستاره عرش آریا به عنوان تنها نماینده رسمی و انحصاری هانا مفتخر است که با گذراندن دوره های آموزشی و دریافت کلیه گواهینامه ها و مجوزات امکان بهره مندی مشتریان از هرگونه خدمات را فراهم سازد. لذا مشتریان هوشمند در هنگام خرید از فروشنده گواهینامه های معتبر کمپانی hanna را در خواست نموده و جهت تایید این گواهینامه حتما با ما تماس بگیرید. امروزه بسیاری از فروشندگان اقدام به تهیه اسناد غیرواقعی نموده اند و این ادعا بسیاری از مشتریان را با مشکلات جدی پس از خرید کالا مواجه نموده است. و ستاره عرش آریا هیچگونه مسولیتی در قبال انتخاب اشتباه مشتری به عهده ندارد.

همواره منتظر شنیدن صدای گرم شما هستیم.  

تلفن :02122799056 و 65

واتس آپ / تلگرام :09128215326

www.sa-aria.com


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها